Det er jo best å lage noe som folk bryr seg om?

Kreativitet først – det funker best.

Den viktigste posisjonen du kan ta ligger i hodet på folk. Problemet er at det har blitt så trangt om plassen.

Så hjelper det lite å skrike så høyt du kan, for ingen liker masete reklame. Derfor er det lurt å lage konsepter som oppleves relevant, med idéer som tilfører noe originalt og annerledes. Da blir du lettere å huske – og folk får lyst til å velge deg.

Kreativitet er et supert verktøy for å øke salg, markedsandel og omdømme for over tid. Og i kampen om oppmerksomheten finner du vår kjernekompetanse.

Få hjelp til design, merkevarebygging og andre godbiter.

Kompetanse

Innsiktsarbeid

En tur innom eplehagen for å finne problemet og det som er interessant å vite om kategorien, merkevaren og kundene dine.

Merkevareplattform

Få hjelp til å utvikle identiteten og merkevaren du har i markedet. Tydelig, relevant og med egenart.

Idé og konsept

Kreative konsepter som får høy oppmerksomhet og som slår alle kommunikasjonsmål, hver gang.

Visuell identitet

En god identitet har tydelige premisser - men er fleksibel i bruk. Det er forresten greit om du ikke liker gult.

Illustrasjon

Fra abstrakte idéer, til illustrasjoner som forenkler det som er vanskelig å si med ord.

Grafisk design

Spør oss om typografi, layout, redaksjonell design og produksjon av markedsmateriell. Til alle kanaler og plattformer du kan tenke deg.

Kampanje

Kampanjer som scorer høyt på kreativitet er 6 ganger mer effektfulle enn kampanjer som ikke gjør det.

Animasjon og 3D

Når du skal lage informativt og engasjerende innhold for nettsiden din eller i andre digitale kanaler.

Film og foto

Det er lite som slår god historiefortelling gjennom ekte film og bilder.

Prosess

Hvordan få til et godt samarbeid?

Vi tror på et par enkle ting. Fungerer like godt hver gang.

01

Åpen og ærlig dialog

Vi liker å ha takhøyde for gode faglige diskusjoner - slik at vi kan utfordre og lære av hverandre.

02

Tilrettelegge for involvering

Forankring er nøkkelen til alt godt. Du kan noe, vi kan noe, så smelter vi det sammen.

03

Tydelige forventninger

Det er alltid lurt å ha klare mål og premisser for hvordan vi skal jobbe sammen.

04

Effektiv kommunikasjon

Vi er tilpasningsdyktige og bruker de verktøyene du foretrekker.

05

Tilgjengelighet

Superponni er aldri langt unna. Vi svarer som regel samme dag. En sjelden gang dagen etterpå.

Selv med korte bein er vi noen formidable sprintere!

Når du kommer med en problemstilling, så skjønner vi at den helst skulle ha vært løst i går. Da er erfaring gull. Vi er erfarne problemløsere som kan hjelpe deg med det viktige.

Finne på noe sammen?

Enkelt. Bare send en epost til Trine eller Tor Martin ☺

Kontakt

Trine Lise Kristiansen

Daglig leder / partner

trine@superponni.no+47 977 44 074

Tor Martin Norvik

Kreativ leder / partner

tormartin@superponni.no+47 913 51 290
Adresse:
Søndre gate 11, DIGS 7011 Trondheim

Epost:
hei@superponni.no
Telefon: +47 57 99 99 09
© 2023 Superponni