Laget sammen med
Om prosjektet
Sammen med MelhusBanken har vi laget en søt liten hårdott med mye følelser. For følelser er det nok av når man skal flytte ut av kollektivet, dra på visning, overleve en budrunde og feire sin første bolig.
Det nye konseptet skal styrke MelhusBanken sin posisjon hos unge voksne i etableringsfasen. En herlig karakter som bryter litt med det litt satte kategorispråket man ofte finner i bankverdenen.
Et stort ønske var å gjenspeile følelser – og dermed landet vi på en karakter full av sjarme og uttrykk. Hen har vi allerede rukket å bli veldig glade i. - Eirik Grøseth Sund, Leder Marked MelhusBanken.
Dottens første leveår blir på sosiale medier, utendørs og i egne kanaler.
Credits:
Parabel
Ole-Marius Lakselv: 3D design og karakteranimasjon
Kent Skorstad: 3D design og animasjon
Filip Lind: Produsent
Syncpoint
Sander Stedenfeldt Olsen: Lyddesign
Synlighet
Spesialist annonsering: Emilie Gran
Client director: Kathrine Krane
Ansvarlig fra MelhusBanken
Markedskoordinator: Ruth-Elise Barstad Fuglaas
Leder Forsikring og Marked: Eirik Grøseth Sund
Se flere jobber
For eksempel disse
Finne på noe sammen?
Enkelt. Send en epost til Trine eller Tor Martin.