Laget sammen med
Om prosjektet
Namsskogan Familiepark ville ha litt oppmerksomhet i sommer. Så vi ringte til noen profesjonelle bjørneskuespillere i USA. De tok med seg kostymene til Trondheim, og så sendte vi bjørnene på tur med skjult kamera. Det gikk litt varmt i kommentarfeltet i starten, noe som ble til en reportasje i Dagbladet. Men bortsett fra noen sure smileys i starten, gikk alt på skinner.
Bjørnen Odin fikk sett masse på sine tre dager i Trondheim; en tur på Skandia Cup, førpremiere på Indiana Jones, Barne- og ungdomsklinikken på St. Olav, fruktdisken på Rema 1000, Nidelva, Barnas store SFO-dag, Metrobussen, Gamle Bybro og ikke minst Solsiden. Kampanjen gikk på kino, utendørs, digitalt og i sosiale medier.
Involverte
Sarah Ruth Wyss Daglig leder Namsskogan Familiepark & Hotell
Matthew Mason Actor & CEO (Animatronic Bear Studios)
Matthew Brady Actor (Animatronic Bear Studios)
Kristian Thoresen (Foto)
Carl Anders Johnsgård Cederström (Skuespiller)
Jørgen Nykås (Skuespiller)
Øyvind Hermstad Foto (Screen Media)
Joakim Halvorsen Fotograf (Profoto)
Emilie H. Sørsdal Fotograf (Profoto)
Sindre Åsbøll Digital Medierådgiver (Amedia)
Stig Forbregd Account Manager (Clear Channel)
Svein Beruld Andersen Salgssjef Kinoreklame og event (CAPA)
Se flere jobber
For eksempel disse
Finne på noe sammen?
Enkelt. Send en epost til Trine eller Tor Martin.